Email

hello@example.com

Phone

+32 458 623 874

Kingdom

Universal Studio
8-12 Neal St, London
WC2H 9PU

Werken bij Eigenwijks

Op dit moment hebben we 2 openstaande vacatures:

Heb jij een sociaal hart en vind je het fijn om te werken in een organisatie die zich inzet voor de samenleving? Onze medewerkers, vrijwilligers, stagiaires en bewoners werken samen aan sociaal sterke en leefbare buurten in Amsterdam Nieuw-West. Als medewerker secretariaat met een sociaal hart zal je de directie, het managementteam en het bedrijfsbureau ondersteunen.

Jouw werkzaamheden zijn van secretariële, organisatorische en administratieve aard. Agendabeheer, het maken van afspraken en het organiseren en notuleren van bijeenkomsten en overleggen zijn een van de werkzaamheden waar jij energie van krijgt. Maar je vindt het ook niet erg om af en toe op de fiets te stappen en een bezoekje te brengen aan een van onze buurthuizen.

Wat ga je doen?

  • Inplannen van afspraken
  • Adviseren op het gebied van werkprocessen
  • Voorbereiden, organiseren en notuleren van bijeenkomsten en overleggen
  • Bijhouden van actiepunten
  • Mailbox beheren
  • Opstellen en versturen van interne nieuwsbrieven
  • Voorbereiden rapportages
  • Bijhouden van onze database en online archiveren van documenten.
  • Adviseren op het gebied van werkprocessen
  • Voorbereiden, organiseren en notuleren van bijeenkomsten
  • Het beheren van correspondentie
  • Voorbereiden rapportages

Wij vragen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis en ervaring in het gebruik van Office 365 is een must (Word, Outlook, Excel en PowerPoint)
  • Ervaring in agendabeheer, planning en coördineren van afspraken
  • Proactieve houding en een flexibele instelling
  • Snel kunnen schakelen tussen diverse werkzaamheden
  • Stressbestendig en accuraat kunnen werken
  • Dienstverlenend en servicegericht
  • Hoge mate van zelfstandigheid

Wij bieden

Een dienstverband voor in eerste instantie 1 jaar in een prettige werkomgeving binnen een team met enthousiaste collega’s. Onze cao zorgt goed voor de medewerkers. Met 8% vakantiegeld, 8,3% eindejaarsuitkering (IKB) en een loopbaanbudget krijg je alle ruimte voor vrije tijd en persoonlijke ontwikkeling. Onze bedrijfscultuur is sterk gericht op het welbevinden van de medewerkers en vrijwilligers. Zij zijn ons goud! Iedereen mag zichzelf zijn en is welkom in ons team. Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de cao Sociaal Werk, Staf/beleidsmedewerker 1, salarisschaal 6.

Interesse?

E-mail je CV met motivatiebrief naar vacature@eigenwijks.nl. Bel of mail voor meer informatie met onze manager Bedrijfsbureau, Sadé Sulkers: 06-333 19 684.

Solliciteer tot uiterlijk 5 juni 2022.

In verband met het vertrek van onze vertrouwenspersoon is het bestuur van Eigenwijks nu op zoek naar een Vertrouwenspersoon.

Profiel

De vertrouwenspersoon van Eigenwijks draagt bij aan een veilige en integere werkomgeving. Thema’s waarover de vertrouwenspersoon kan worden benaderd zijn ongewenste omgangsvormen en integriteitsvraagstukken. De vertrouwenspersoon van Eigenwijks is beschikbaar voor medewerkers en vrijwilligers, die werkzaam zijn voor de stichting.

De vertrouwenspersoon is binnen Eigenwijks, naast de leidinggevenden, een eerste aanspreekpunt voor ongewenst gedrag. De vertrouwenspersoon functioneert onafhankelijk in de organisatie en is onpartijdig en neutraal.

Het tijdsbeslag varieert naar aanleiding van het aantal meldingen, maar komt gemiddeld neer op 8-16 uur per maand.

Je werkt aan:

  • Klankbord en advies aan melder

De vertrouwenspersoon heeft ten opzichte van de melder een klankbordfunctie en adviserende rol. De gesprekken met de vertrouwenspersoon zijn strikt vertrouwelijk. De regie blijft altijd bij de melder.

  • Proactief werken aan zichtbaarheid in organisatie

De vertrouwenspersoon werkt samen met bestuur en directie proactief aan de zichtbaarheid van gedragsregels en de vertrouwenspersoon in de organisatie.

  • Registratie en rapportage

Elke melding die de vertrouwenspersoon krijgt wordt anoniem geregistreerd. Jaarlijks levert de vertrouwenspersoon een rapportage aan directeur, bestuur en personeelsvertegenwoordiging. Aan de hand van de registratie meldt de vertrouwenspersoon knelpunten binnen de organisatie en geeft advies en suggesties voor  mogelijke aanpassing van het beleid, met als doel een veilige werkomgeving binnen Eigenwijks te bevorderen. Het bestuur zal aanbevelingen omzetten in aanpassing van het beleid.

Wat bieden wij?

  • Vergoeding cursus Basisopleiding vertrouwenspersoon én opfriscursussen
  • Vrijwilligersvergoeding
  • Fijne werkomgeving

Reageren

Je kunt je interesse uiterlijk 15 mei 2022 per e-mail kenbaar maken bij het Bestuur van Eigenwijks via vacature@eigenwijks.nl.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met de secretaris van het Bestuur van Eigenwijks Vera de Jong (tel: 06 20018443) of bestuursvoorzitter Al M’Charek (tel: 06 54915824)

Staat jouw droombaan hier op dit moment niet tussen? Houd dan deze website en onze Facebookpagina’s in de gaten voor onze nieuwste vacatures. Wil je nu alvast kijken of je iets kunt betekenen voor Eigenwijks en onze buurtbewoners?
Meld je aan als vrijwilliger!

Zie je jezelf helemaal werken bij ons in Amsterdam Nieuw-West? Voel je dan vrij om een open sollicitatie te sturen naar vacature@eigenwijks.nl. Vertel wat over jezelf, wat je graag doet, waar jij je mee bezig wilt houden en wie weet vinden we samen een passende functie die helemaal bij jou past!

Meer informatie